خوب احسان علیخانی زندانی زنداني برنامه

خوب: احسان علیخانی زندانی زنداني برنامه زندان اخبار سینما

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (634)

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (634)

    چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (634)

    عبارات مهم : سینما

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

    طبق روال این چند روز، مطلب را با تصویر های مربوط به جشنواره فیلم فجر شروع میکنیم، جشنواره ای که در 36 امین ایستگاه خود، به ضعیف ترین حال و روز خود در این مدت رسیده و چقدر افسوس میخوریم به خاطر دوری از روزهای خوب سینما. هر لحظه حداقل یکی دو فیلم در جشنواره حاضر بود که هوادار را به وجد بیاورد و بتوان آن را بدون عیب خواند، ولی امسال هیچی. اگر بخواهیم شرایط را نسبی ببینیم و با توجه به کلیت سینمای امروز بسنجیم، فیلم های میانگین به بالای زیادی است که از دو ساعت حضور در سینما لذت میبری ولی فیلمی که بخواهد جریان ساز باشد و ماندگار شود، اصلا. ما هیچ وقت ناامید نخواهیم شد و امیدواریم به بازگشت روز های خوب سینما، به حضور نام های بزرگ و ظهور جوانان موفق در این مراسم خوش حالی سینمایی اصیل.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (634)

    دیروز باید همه جمع می کردند و میرفتند منزل ارزش و یا با احترام و تواضع لنگ های خود را زیر پای بزرگ آقای سینما پهن میکردند. کاخ جشنواره دیروز مفتخر به حضور استاد علی نصیریان بود، ولی حیف که ایشان در یکی از ضعیف ترین فیلم های امسال نقش آفرینی کرده اند که اگر بازی ایشان را هم از فیلم بگیریم، تقریبا هیچ چیزی نمیماند. “امپراطور جهنم” ساخته پرویز شیخ طادی، همه جوانب را جهت ساختن یک فلیم بد، رعایت کرده است (گویا امروز قرار است فراستی درونم غوغا کند!).

    فرید سجادی حسینی بازیگر کهنه کار تئاتر که با هنرنمایی در “فروشنده” اصغر فرهادی در سینما هم صورت شده، در نشست خبری فیلم “مغز های کوچک زنگ زده” ساخته هومن سیدی، حضور پیدا کرد.

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    همه عوامل فیلم “مغز های کوچک زنگ زده” در فرش قرمز این فیلم. فیلمی که به زعم اکثر بینندگان و منتقدین، عالی ترین فیلم جشنواره امسال هست. باید صبر کنیم و نظر هیئت داوران را ببینیم. این هیئت این توانایی را دارد حتی فیلمی که در جشنواره حاضر نشده را به عنوان عالی ترین فیلم معرفی کند.

    سلفی هواداران با مهدی پاکدل در یکی از اکران های “چهارراه استانبول”. مهدی پاکدل امسال در فیلم بهرام توکلی یعنی “تنگه ابوقریب” هم بازی کرده، ولی نمیدانیم آیا همه انرژی و تمرکزش روی فروش و دیده شدن این یکی فیلمش، یعنی چهارراه استانبول است.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (634)

    بهران رادان هم در اکران تنها فیلمش در جشنواره حضور پیدا کرد.

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    استاد محمد رحمانیان، پیر خراباتِ تئاتر یک سر به این مراسم خوش حالی سینمایی زده بود تا از نزدیک شاهد حال و روز نه چندان بکام سینما باشد.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (634)

    لیلی رشیدی، پرویز خان پورحسینی، شیرین زن یزدان بخش، مهتاب کرامتی و ترلان پروانه در پخش فیلم “جاده قدیم” در چارسو.

    اگر چیز خنده داری در نشست خبری عرق سرد بود، بگویید تا ما هم بخندیم.

    صبا کمالی در نشست خبری فیلم “امپراطور جهنم” ساخته پرویز شیخ طادی. فیلم محتوای سیاسی و تاریخی دارد، همانند کار قبلی جناب شیخ طادی، یعنی “شکارچی شنبه” که با وجود هزینه های بالا، اصلا نفروخت.

    استاد سعید راد یکی دیگر از ستارگان نامی فیلم “امپراطور جهنم” است.

    مرجان اتفاقیان و لادن ژاوه وند دو بازیگر نه چندان نامی فیلم “مغز های کوچک زنگ زده” در نشست خبری این فیلم.

    نوید محمدزاده در حال تعریف کردن خاطرات جالب دوران سربازی اش جهت خبرنگاران.

    نوید محمدزاده در حال باز کردن راه جهت فرهاد اصلانی در نشست خبری این فیلم. نوید از تجربه ای که درمورد پوشیدن لباس های عجیب و غریب داشته درس گرفته و امسال خوب و منطقی پوشیده هست، ولی خب در مدل موهایش همه چیز را جبران کرده. مدلی که حتی سوشا مکانی هم حاضر به امتحان آن نیست! انگار با بیل زده اند توی سرش.

    – همین جوری بخوای ادامه بدی سال دیگه نمیتونی بیای نشست خبری.

    دالی بازی سحر دولتشاهی با عکاس ها.

    فرزین محدث، قهرمان فیلم ماندگار “شاعر زباله ها” و بازیگر با سابقه و گزیده کار سینما و تئاتر، یکی دیگر از بازیگران فیلم “امپراطور جهنم” است.

    حبیب دهقان نسب هم در این فیلم هنرنمایی کرده است.

    سهیل بیرقی کارگردان جوان فیلم “عرق سرد” در نشست خبری این فیلم.

    واکنش باران کوثری به فریاد های “خانم کوثری این جا رو ببین”ِ عکاسان و خبرنگاران.

    مهراوه شریفی نیا و سارا بهرامی در پارکینگ یکی از پردیس های سینمایی در حال اشاره کردن به یکدیگر.

    نازنین بیاتی یکی از بازیگران فیلم “مغز های کوچک زنگ زده” در حاشیه فرش قرمز این فیلم.

    سمیرا حسینی هم به یکی از پردیس ها رفته بود که از حضور در تصویر های جشنواره امسال بی نصیب نباشد.

    ساعد سهیلی پسر خوشتیپ سینما در حاشیه اکران لاتاری در مگامال.

    لیلی رشیدی و مادرش بانو احترام برومند در کنار مهتاب زن کرامتی در حاشیه پخش فیلم “جاده قدیم” ساخته منیژه حکمت در یکی از پردیس های سینمایی.

    قطعا هیچ کسی جشنواره را مثل سحر دواتشاهی جدی نگرفته هست، طوری که جهت هر اکران معمولی هم لباس خاص و طراحی شده است میپوشد. باور کن اسکار یا گلدن گلوب نبست سحر جان، جشنواره فجر است!

    میرویم سراغ تصویر های غیر جشنواره ای و این سلفی فرهاد ظریف و دخترش ترمه زن که ماشاالله خانمی شده است جهت خودش.

    مسعود شجاعی با این استوری تولد افشین پیروانی کاپیتان اسبق پرسپولیس و مدافع ارزشمند فوتبال کشورمان را تبریک گفت.

    خوب شد گفتی عمار جان، وگرنه قرار بود با کت و شلوار این کار را بکنند.

    وقتی در جشنواره هیچ فیلمی نداری، عالی ترین کار رفتن به سفر هست. همانند آقای کینگ و زن کوئین.

    باخبر شدیم سارا خوئینی ها بازیگر خونگرم و مهربان سینما و تلویزیون به سوگ برادر جوانش نشسته که خبری بسیار ناراحت کننده بود. جهت سارا و خانواده محترمش آرزوی صبر داریم.

    هادی جان کاطمی.

    بهاره زن رهنما هستند، مدل تازه زیور آلات و جواهرات یکی از رفقا.

    بهداد سلیمی و خانواده عزیزش در حال ایتالیا گردی هستند.

    جر و بحث و دعوای بین علی کریمی و فدراسیون و برنامه نود به حد باورنکردنی ای رسیده است و در این بین خیلی ها از علی حمایت کرده اند نظیر رضا صادقی. امیدواریم زبان سرخ علی کریمی کار دستش ندهد. همه مردم دوست داشتند که جادوگر محبوب و عادل دوست داشتنی ارزش در یک جبعه علیه فساد و ایرادات فوتبال بایستند، ولی اینطور نشده و حالا اکثر فوتبال دوستان گنگ و دچار دوگانگی شده است اند، اتفاقی که اصلا به نفع فوتبال نیست.

    آتیلا پسیانی اینگونه تولد پسرش خسرو راتبریک گفت. احتمالاً آتیلا احساس کرده که با توجه به حجم توجه رسانه ها به دخترش ستاره، خسرو در معرض افسردگی قرار گرفته است و اینگونه خواسته آن را جبران کند.

    فکر کردین با آب شدن برف ها همه چیز تمام شد؟ نه خیر، تازه شروع شده! تا برف سال بعد هم ادامه خواهد داشت.

    آقا رضا رشیدپور که این روز ها در همه برنامه ها و کانال ها است جز کانال کولر، این سلفی را گرفته و این متن بلند اوج را راجع به مجموعه نقد هایی که در این مدت از وی شده، نوشته است و از خودش دفاع کرده هست.

    حمایت امیر جعفری از هشت های شاکی فوتبال ایران.

    سلفی منوچهر زنده دل دوبلور خوش صدا و بازیگر خوب کشورمان در کنار امیررضا دلاوری در پشت صحنه سریال “آنام”.

    “لبو باقالی” نام چالش تازه عزیزان است که بهرنگ علوی و سام درخشانی هم به آن پیوسته اند.

    باورکردنی نیست که تیارا زن صادقی 4 ساله شده، انگار همین دیروز بود که متولد شدنش را به رضا تبریک گفتیم. همینجوری مثل برق و باد دارد میگذرد. انشاالله که همه فرزند های این سرزمین موفق و سلامت باشند.

    مهرداد صدیقیان یکی دیگر حامیان علی کریمی در دعوای او و عادل هست. اظهار نظر عجیب و عجولانه عادل فردوسی پور در مورد اینکه “توهین به لوگو و میکروفن نود، توهین به ملت کشور عزیزمان ایران است” شاید باعث شده است خیل بیشتری به جبهه علی کریمی بپیوندند، کسانی که انتظار داشتند عادل بهتر با قضیه مواجه شود.

    پست امیر تتلو در مورد حضور جاستین بیبر در تمرینات بارسا را بخوانید تا کمی حال و هوایتان عوض شود.

    مگه داریم خواننده و مجری از این دو نفر بهتر؟! استاد محمد اصفهانی و امیرحسین مدرس عزیز در حاشیه یک برنامه تلویزیونی. اظهار نظرهای خاضعانه و پر از مهر محمد اصفهانی در این برنامه، او را به یکی از ترند های روز اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … تبدیل کرده هست، از این باب که یک نفر چقدر میتواند فروتن و با اخلاق باشد.

    سوشا مکانی، در این پست خود که از لوکیشن “اُسکُل” آپلود شده است هست، در حمایت از علی کریمی هر چه میتوانست بار عادل فردوسی پور کرد. نگرانیم صابون دعوای علی کریمی و عادل فردوسی پور، از دستان سوشا بلغزد و وارد دروازه نفت آبادان شود.

    پاسخ رضا رشیدپور به پست تند هادی حجازی فر که به او حمله کرده بود و البته آن را پاک کرد. به رضا پیشنهاد میکنیم حالا که هادی آن پست را پاک کرده، بهتر است او نیز پست خود را پاک کند تا قائله ختم شود.

    پ.ن: چه ماهیگیر خوبی است این زن نامداری!

    عقاب و رفقای عقاب در یک رستوران عقاب نشین.

    خدا بد ندهد بهنوش خانم، ولی جسارتاً ما ندیدیم کسی ابراز نگرانی کند. شلغم را هم فراموش نکن.

    اکبر ترامپ، هنر دست استاد عبدالله اسکندری.

    امیر جان چیزی که در پایتخت کشور عزیزمان ایران زیاد هست، زامبی ست! تا حالا به مترو و بی آرتی در هوای برفی نرفته ای.

    شیک نوتلا و نارگیل جهت کسانی که دچار شکستگی پا شده است اند بسیار خوب است.

    در روز هایی که خبر از حال ناخوش استاد داریوش شایگان فیلسوف و نویسنده نامی میرسد، فریبرز عرب نیا به یادشان افتاده و این یادداشت از ایشان را در صفحه اش گذاشته است.

    با این تصویر بانمک از ترانه علیدوستی 5 ساله مطلب امروز را به آخر میبریم. ممنون از همراهی ارزشمندتان، تا مطلب بعدی خداوند یار و نگهدارتان.

    اخبار فرهنگی/ برترین ها – امیررضا شاهین نیا

    واژه های کلیدی: سینما | تلگرام | بازیگر | سینمای | فوتبال | جشنواره | سینمایی | بازیگران | علی کریمی | جشنواره فیلم

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (634)

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (634)


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار